Forum www.medanowcy2011.fora.pl Strona Gwna www.medanowcy2011.fora.pl
medanowcy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Konspiracja, to , że nie jest , aż tak wylewny jak Tomek j

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.medanowcy2011.fora.pl Strona Gwna -> NOWOCI
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 670
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi 0:06, 11 Kwi 2014    Temat postu: Konspiracja, to , że nie jest , aż tak wylewny jak Tomek j

jak dla mnie to imię jesy obrzydliwe ale czytałam wypowiedż pani z pseudonimem SROGA TEACHER i wydaje mi się że niepowinna znęcać się nad dziećmi które się tak nazywają bo to nie one wybrały takie imie i to nie ich wina że się tak nazywają ja osobiśće uważam że taka nauczycielka nie powinna pracować w szkile !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Bylem jednak na emigracji i dopiero jak wrocilem do Polski udalem sie do znajomego chirurga. Polecam rozejrzeć się w aptekach, jeśli ktoś będzie na wakacjach albo poprosić rodzinę lub przyjaciół mieszkających za granicą - warto!
[link widoczny dla zalogowanych]
Witajcie dziewczyny ja tez jak wy mam wysoka prolaktyne biore bromergon od miesiaca.
[link widoczny dla zalogowanych]
w tygodniu sie napracowalam fizycznie i mialam przez godzine male plamienia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kupiłam Rozjaśniacz L'OREAL PLATINIUM mając zamiar zastosować go sama w domu. [link widoczny dla zalogowanych] No to poszedł.
Naprawde nie wiem co dalej bedzie i ile to jeszcze potrwa. tak na forum to raczej nie, ale tyle o ile nie mogli jej pomoc bo tam przelamuja ten strach wlasnie z udzialem ptasznikow - a tych ona sie tez nie boi... wg. Przeciwskazania to ; [link widoczny dla zalogowanych]
Mam troszke problemikow, dlatego niezbyt czesto pisze... Potrwa 4 dni, będę jadła w tym czasie razowy chlebek, kefir po lewatywie,owoce,warzywa. Juz sama nie wiem czy ja juz urojenia mam czy moze mi sie w koncu udalo. Jestem zalamana. Po głowie chodzi mi maxxus i york, proszę doradzcie która z nich jest lepsza wakacje tuz tuz i czas by juz zacząc ćwiczyc pAWEł mAłASZYńSKI ??????
[link widoczny dla zalogowanych]
No nic musze czekac...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bo sie boje ze jestem w ciazy...
[link widoczny dla zalogowanych]
lyra123456 warto poszukac tez na stroniewww.portaportese.it (lavoro) ---> co prawda to anonse tylko z rzymu i okolic, ale jest ich cala masa.
[link widoczny dla zalogowanych]
Najlepiej to tam dojechać 5 lub 860, choc 860 jest pospieszny i nie zawsze stoi tam gdzie chcesz, najlepiej 5 bo staje wszedzie, troche dlugo pojedziesz bo ok.
No i aerobiczna 6 weidera rzecz jasna...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zaczęłam więc gorączkowo przeglądać fora i trafiłam Tu [link widoczny dla zalogowanych] Oj Blomuś, to Ci się narobiło!
z takimi cwaniakami jak Ci z linea Jak wiadomo zęby trzeba myć od momentu wyrżnięcia pierwszego ząbka, a pytanie: bo moje piersi są ciut pełniejsze, ale nie nabrzmiałe, obolałe czy tkliwe. To troche w ciula zrobil ta Anete Pozdrawiam serdecznie całe forum [link widoczny dla zalogowanych]
W każdym bądź razie ubrałam dwa swetry grube skarpetki nalłam wody do termoforu i przykryłam sie kolderką niedługo Polska zniknie z map przez takich jak Wy.jak nie wyjazd za granize to głupie imie zagraniczne.ja tam wole polskie imiona. Nooooo dziewczynki moja zonka konczy po 3 minutach wiec niemowcie ze faceci to palanci bo pewnie tak podniecacie swoich panow ze niemoga sie opanowac,i strzelaja, aaa zepchnij go i mo powiedz nieee kotku dzis nie 3 minutki lecz minetki i nieskonczysz dopki niebede miala satysfakcji a jak nie to nie to szlaban na miesiac walcz reka jak niemozesz glowa Pomóżcie! Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź - dla mnie to COŚ W RODZAJU MOTYWACJI, a chcę zacząć od jutra. MIałam, już nie noszę, modlę się, żeby dziura zarosła kiedyś tylko nie lubie poniedzialkow:]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chetnie zapisze sie na liste emigrantow stacjonujacych w Piemonte i nie tylko Ja od dwoch miesiecy mieszkam w okolicach Turynu i probuje zorganizowac sobie tutaj zycie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A co z udzmi którzy chcą sobie wydłużyć kończyne o 2 cm ?
[link widoczny dla zalogowanych]
prosze Was o pomoc i szybkie odpowiedzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dlatego też polecam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Rodzinę domowymi obowiązkami obarczyć, a L4 ciągnąć dłuuugo !! [link widoczny dla zalogowanych] Jestem członkiem kwartetu smyczkowego, ale na slubach grywam również w duecie (skrzypce i wiolonczela) Gwarantujemy uroczystą i wzruszająca oprawe.
Hehe!!! Ale włosy już od tamtego czasu nie wyrastają (tyle że po drodze zmieniłam fason kostiumu kąpielowego na bardziej wycięty, więc będę musiała znowu się przejść dla nowej linii ) Zarobiłaś kiedyś 2000 złotych jednej nocy? to co on do nich pisze. Czy steper mi w tym pomoże? [link widoczny dla zalogowanych]
Pomóżcie! i potem na kontrole.. Mogę tylko napisać jak było u mnie. NO i oczywiście sprawsa Snape\'a, co o tym myślicie? 2l. i jakiego kolru masz wlosy? Z tego co ogladalam na stronie, roznice miedzy \przed\ i \po\ sa bardzo delikatne dlatego mysle, ze to mogloby byc cos dla mnie!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]

POZDRAWIAM
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam obecnie mam 17 lat mam 171 cm wzrostu .
[link widoczny dla zalogowanych]
nie jestem polakiem.
Idę go wypucować, bo ostatnio mocno się zakurzył
Zdarzaja sie osoby zupelnie przeciwne lewatywom.
może nie były w idealnym stanie ale 2 lata w nich przechodziłam - jedne skórzane wysokie drugie za kostkę zielone w muchy
[link widoczny dla zalogowanych]
Po rozum do głowy mógł by się ktoś wybrać.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja nie powiem,ze non stop,ale prawie ciagle korzystam z przepisow tej ksiazeczki i robie takie wstawki po ok 2 tygodnie w miesiacu.W inne dni czesto wplatam te przepisy.Nie polega to na tym,ze tam bez przerwy zagladam zeby cos zrobic do jedzonka .Na poczatku tak bylo ,ale z czasem znajac zasady sama cos wymyslam z produktow ,na ktore mam ochote zjesc.

150 zł. [link widoczny dla zalogowanych] U mnie nie ma efektów żadnych.
DLA EWOKOL Jeszcze raz dodam, że jestem dość mało wiedząca w tym zakresie. nazywa sie to zestaw do lewatywy i jest worek foliowy do napelniania woda i rurka z zaciskiem przeplywu wody .W necie nie sprawdzalam czy maja w aptekach,zobacze . więc tak naprawdę co robić.? Asia Kasi Basi Agnieszka tych imion jest pełno .U mnie w klasie jest 5 dziewczyn które mają na imię Asia a u mnie w szkole jestem tylko ja z imieniem Nikola więc odpieprzcie się od mojego Imienia .!! [link widoczny dla zalogowanych]
Prawdopodobnie przyczyna jest zbyt malo weglowodanow w postaci warzyw i owocow... Whitey Shafer - All my ex's live in texas kto ci w Japonii oplaci mieszkanie jak tam malutkie mieszkanko w przeliczniku z yenow na dolary kosztuje 8 tysiecy ! się sprawdza! czy ktoś wogóle się na to zgadza, żeby przywozić dziecko do innego domu? ), ja wyjelam z torebki swoja i okazalo sie, ze sa praktycznie identyczne... Kotusia wierze Ci,ze jestes zadowolona,a jak bardzo to napewno tylko Ty wiesz bo Ty widzisz roznice jak patrzysz na ladne usteczka Gratulacje
[link widoczny dla zalogowanych]
Farbuję raz na 3 miesiące
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.medanowcy2011.fora.pl Strona Gwna -> NOWOCI Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin